Оцінювання квесту

Критерії оцінювання веб-квесту "Цікавий світ многогранників"


Середній (1 бал)
Достатній (2 бали)
Високий (3 бали)
Пошукова діяльність
- при виконанні завдань використано один з рекомендованих інтернет-ресурсів;
- використані стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- робота виконана зі сторонньою допомогою.
- при виконанні завдань використано кілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
- використані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- робота виконана за вказівкою вчителя
- при виконанні завдань використані як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет- ресурси;
-   використані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- робота виконана самостійно
Розуміння завдання
- включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми;
зібрана інформація не проаналізована і не дає відповіді на запитання квесту.
- включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел, що не дає можливість дати травильну відповідь на запитання.
- робота демонструє точне розуміння завдання;
- включені матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми;
- оброблена достатня кількість матеріалу, що дає можливість правильно дати відповідь на запитання.
Виконання завдання
- матеріали підібрані випадково, не відповідають поставленим завданням;
- використовується інформація з недостовірних джерел;
- відповіді на запитання неточні(відсутні), не мають прикладів;
- завдання виконано з затримкою.
- виконана  робота частково відповідає поставленим завданням;
- використовується деяка інформація з недостовірних джерел;
- відповіді на запитання неповні, інколи підтверджуються прикладами;
- завдання виконано частково;
- завдання виконано з невеликою затримкою.

- виконана  робота відповідає поставленим завданням;
- використовується інформація з достовірних джерел;
- відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
- завдання виконано повністю, вчасно у визначений часовий проміжок;
- оцінюються роботи різних періодів.
Робота з ІКТ
- використовується  лише один з рекомендованих сервісів для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
Робота на платформі квесту:
- відповіді мають орфографічні помилки;
- вміння з допомогою вчителя розміщувати мультимедіа на платформі.
- використовуються лише рекомендовані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
Робота на платформі квесту:
- відповіді мають незначні орфографічні помилки;
- вміння з допомогою вчителя розміщувати мультимедіа на платформі.

- використовуються не лише рекомендовані, але і самостійно підібрані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
Робота на платформі квесту:
- відповіді не мають орфографічних помилок;
- вміння самостійно розміщувати мультимедіа на платформі.























































                                         Формуюче (вхідне) оцінювання


                                         Формуюче ( поточне) оцінювання


                                           Формуюче (вихідне) оцінювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий